Επικοινωνία: 6971791900, 23920-65368

ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣΠρόγραμμα επιχορήγησης επιχειρηματικών πρωτοβουλιών απασχόλησης 3.000 νέων ελεύθερων επαγγελματιών ηλικίας 18 έως 29 ετών, με έμφαση στην ψηφιακή οικονομία πρόκειται να προκηρύξει το επόμενο διάστημα ο ΟΑΕΔ (ΔΥΠΑ) για την ενίσχυση των νέων που θα δημιουργήσουν νέες επιχειρήσεις με ψηφιακές πρακτικές σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων από τα γραφεία μέχρι τις αποθήκες και τη διανομή των προϊόντων.

Η περίοδος επιχορήγησης θα είναι 12 μήνες και το ποσό θα ανέρχεται σε 14.800 ευρώ, καταβαλλόμενο σε τρεις δόσεις.

Η δράση προϋπολογισμού 45 εκατ. ευρώ (15 εκατ. για το 2022 και 30 εκατ. για το 2023) συγχρηματοδοτείται από το Ελληνικό Δημόσιο και το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο με στόχο τον ψηφιακό μετασχηματισμό των ελληνικών επιχειρήσεων καθώς και τη διευκόλυνση πρόσβασης στην απασχόληση των νέων έως 29 ετών.

Οι νέοι επιχειρηματίες μπορούν να δραστηριοποιηθούν ενδεικτικά σε υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών (σταθερή-κινητή-διαδικτυακή τηλεφωνία), υπηρεσίες Η/Υ, λογισμικό (συμβουλευτικές υπηρεσίες για εξοπλισμό, συμβουλευτικές υπηρεσίες για λογισμικό, εργασίες σε βάση δεδομένων, συντήρηση και επιδιόρθωση Η/Υ κτλ), παροχή υπηρεσιών μέσω Διαδικτύου, ευρυζωνικές υπηρεσίες, συστήματα αυτοματισμού γραφείου, εφαρμογές τηλεματικής, δορυφορικές υπηρεσίες, ψηφιακή τηλεόραση, παροχή λύσεων ασφαλείας ηλεκτρονικών συστημάτων, κατασκευή εξοπλισμού RFID, διαχείριση ηλεκτρονικών προμηθειών, ηλεκτρονικό εμπόριο, ηλεκτρονικό επιχειρείν, τηλε-εκπαίδευση, σχεδιασμός ιστοσελίδων, ψηφιακές εκτυπώσεις, ψυχαγωγία με ψηφιακά μέσα κλπ.

Η δράση αφορά στο σύνολο της Ελληνικής Επικράτειας και θα υλοποιηθεί σε κύκλους σε περίπτωση που οι δικαιούχοι του α΄κύκλου υπολείπονται του αριθμού των 3.000 και εφόσον δεν έχει εξαντληθεί ο προϋπολογισμός της δράσης. Ο κάθε επόμενος κύκλος θα αφορά στην προκήρυξη της δράσης εκ νέου για τον υπολειπόμενο αριθμό δικαιούχων και έως εξαντλήσεως του συνολικού προϋπολογισμού της δράσης.

Στόχος είναι από τις 3.000 συμμετέχοντες, οι 1.800 να είναι γυναίκες και οι 1.200 άντρες.

Δικαιούχοι - Όροι και προϋποθέσεις συμμετοχής

4.1 «Δυνητικοί δικαιούχοι»-ωφελούμενοι της δράσης ορίζονται οι εγγεγραμμένοι άνεργοι στο μητρώο της Δ.ΥΠ.Α., που βρίσκονται εκτός εκπαίδευσης, απασχόλησης ή κατάρτισης, 18-29 ετών, οι οποίοι υποβάλλουν αίτηση χρηματοδότησης, στην οποία περιλαμβάνεται πρόταση του επιχειρηματικού τους σχεδίου.

4.2 «Δικαιούχοι» της δράσης ορίζονται τα νομικά πρόσωπα (Επιχειρήσεις), τα οποία λαμβάνουν την ενίσχυση σε συνέχεια της έγκρισης της αίτησης χρηματοδότησης και της ένταξης στη δράση σύμφωνα με τη διαδικασία που περιγράφεται στο άρθρο 7 της παρούσης.

4.3 Οι δυνητικοί δικαιούχοι κατά την ημερομηνία υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησης χρηματοδότησης, πρέπει σωρευτικά να εκπληρώνουν τις κάτωθι προϋποθέσεις:

α. Να είναι άνεργοι εγγεγραμμένοι στο μητρώο της Δ.ΥΠ.Α., ηλικίας 18 έως 29 ετών (να έχουν συμπληρώσει το 29ο έτος ηλικίας και να διανύουν το 30ο)

β. Να βρίσκονται εκτός εκπαίδευσης, απασχόλησης ή κατάρτισης και να πληρούν το ηλικιακό κριτήριο κατά την ημερομηνία υποβολής της αίτησης χρηματοδότησης

γ. Να έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εξατομικευμένης προσέγγισης και να έχουν συμφωνήσει σε ατομικό σχέδιο δράσης

δ. Να είναι Έλληνες πολίτες ή πολίτες άλλου κράτους της ΕΕ ή ομογενείς που έχουν δικαίωμα διαμονής και εργασίας στη χώρα μας ή πολίτες τρίτων χωρών που έχουν άδεια διαμονής σε ισχύ τουλάχιστον για όσο χρονικό διάστημα διαρκεί το πρόγραμμα.

ε. Οι άντρες υποψήφιοι να έχουν εκπληρώσει ή νόµιµα απαλλαγεί από τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις. Οι δυνητικοί δικαιούχοι επισυνάπτουν ηλεκτρονικά – κατά την αίτηση χρηματοδότησης (επενδυτική πρόταση) – το πιστοποιητικό στρατολογικής κατάστασης. Οι οµογενείς ή οι πολίτες χωρών της ΕΕ προσκομίζουν υπεύθυνη δήλωση ότι δεν έχουν καμία υποχρέωση ως προς την εκπλήρωση των στρατιωτικών τους υποχρεώσεων, χωρίς να απαιτείται η προσκόμιση σχετικού πιστοποιητικού της χώρας προέλευσης.

Ο έλεγχος των ως άνω προϋποθέσεων διενεργείται μέσω ΠΣ ΔΥΠΑ ή/και υπεύθυνων δηλώσεων των δυνητικών δικαιούχων.

4.4 Όροι συμμετοχής: Οι δυνητικοί δικαιούχοι πρέπει να τηρούν σωρευτικά τους ακόλουθους όρους:

4.4.1. Να ιδρύσουν τις επιχειρήσεις τους και να δραστηριοποιηθούν νόμιμα εντός της ελληνικής επικράτειας.

4.4.2. Η έναρξη δραστηριότητας στη ΔΟΥ πραγματοποιείται μετά την ημερομηνία υποβολής της αίτησης χρηματοδότησης και το αργότερο εντός 60 ημερών από την ημερομηνία ανάρτησης της απόφασης ένταξης πράξεων στην ιστοσελίδα της Δ.ΥΠ.Α. και την ενημέρωση των δικαιούχων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email).

Δύναται να δοθεί παράταση 30 ημερών πέραν του διαστήματος των 60 ημερών μετά από την υποβολή σχετικής αίτησης επιμήκυνσης του δικαιούχου και σχετική απόφαση του Προϊσταμένου του ΚΠΑ2.

4.4.3. Κάθε δυνητικός δικαιούχος υποβάλλει μία και μόνο αίτηση χρηματοδότησης (είτε ατομικά είτε ως μέλος νομικού προσώπου/νομικής οντότητας)

4.4.4. Οι δυνητικοί δικαιούχοι εντάσσονται στη δράση είτε ως ατομικοί επιχειρηματίες, είτε ως μέλη νομικών οντοτήτων, με μία από τις ακόλουθες νομικές μορφές:

  • Ομόρρυθμη Εταιρεία (ΟΕ)
  • Ομόρρυθμοι Εταίροι των Ετερόρρυθμων Εταιρειών (ΕΕ)
  • Εταιρεία Περιορισμένης Ευθύνης (ΕΠΕ)
  • Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία (ΙΚΕ)
  • Συνεταιρισμός εργαζομένων του άρθρου 24 του Κεφαλαίου Ε’ του ν. 4430/2016 (Α’ 32)

4.4.6. Οι δικαιούχοι θα πρέπει να διατηρήσουν το αρχικό αντικείμενο δραστηριότητας, όπως περιγράφεται από τους Κωδικούς Αριθμούς Δραστηριότητας (Κ.Α.Δ.), το οποίο ήταν επιλέξιμο για την ένταξης τους, καθ΄ όλη τη διάρκεια του προγράμματος. Σε περίπτωση προσθήκης Κ.Α.Δ. κατά την περίοδο υλοποίησης του προγράμματος, αυτοί θα πρέπει να µην εμπίπτουν στις εξαιρέσεις.

4.4.7 Η απασχόληση των δυνητικών δικαιούχων µε την ιδιότητα του μισθωτού είτε στις επιχειρήσεις τους είτε σε άλλους εργοδότες κατά τη διάρκεια της δράσης αποτελεί λόγο απένταξής τους.

Διάρκεια - ποσό ενίσχυσης

Η διάρκεια της επιχορήγησης ορίζεται σε δώδεκα (12) μήνες. Το χρονικό διάστημα των 12 μηνών ισχύει από την ημερομηνία έναρξης δραστηριότητας της επιχείρησης στη ΔΟΥ.

Το κατ’ αποκοπή ποσό ενίσχυσης των νέων επιχειρήσεων/δικαιούχων της δράσης ανέρχεται σε 14.800€ και καταβάλλεται σε τρεις δόσεις ως εξής:

- 1η δόση ύψους 4.000 ευρώ: μετά την έναρξη δραστηριότητας στη ΔΟΥ και σε κάθε περίπτωση κατόπιν της έκδοσης της Τροποποίησης της Απόφασης Ένταξης (βλ. άρθρο 7, παρ. 7.5) της πρότασης (Ορόσημο Α)

- 2η δόση ύψους 5.400 ευρώ: μετά τη λήξη του α’ εξάμηνου από την έναρξη της επιχείρησης, κατόπιν επαλήθευσης της λειτουργίας για χρονικό διάστημα 6 μηνών (Ορόσημο Β)

- 3η δόση ύψους 5.400 ευρώ: μετά τη λήξη του β’ εξάμηνου από την έναρξη της επιχείρησης, κατόπιν επαλήθευσης της λειτουργίας για χρονικό διάστημα 6 μηνών (Ορόσημο Γ)

 

 ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ Δ.ΥΠ.Α.
 
Πρόγραμμα δεύτερης επιχειρηματικής ευκαιρίας, με έμφαση στην ψηφιακή οικονομία και στις γυναίκες
 
ΣΚΟΠΟΣ
Σκοπός του προγράμματος είναι να δώσει μια δεύτερη επιχειρηματική ευκαιρία σε πρώην επιχειρηματίες ώστε να επανενταχτούν στην αγορά εργασίας, με έμφαση στην ψηφιακή οικονομία και στις γυναίκες.
Το πρόγραμμα έχει γίνει πιο ευέλικτο, στοχευμένο και ελκυστικό:
 
-  Τουλάχιστον 40% των θέσεων θα καλυφτούν από άνεργες γυναίκες
-  ΑμεΑ και γυναίκες θύματα έμφυλης βίας λαμβάνουν 60% επιπλέον μόρια
-  Επιχειρήσεις ψηφιακής οικονομίας λαμβάνουν 40% επιπλέον μόρια
-- Επιτρέπεται η συστέγαση σε θερμοκοιτίδες (business incubators), χώρους συνεργασίας (coworking spaces) και άλλες δομές ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας, καθώς και η λειτουργία εντός οικίας για ψηφιακές επιχειρήσεις.
 
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ
Εγγεγραμμένοι άνεργοι που πληρούν όλες τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
 έχουν διακόψει την επιχειρηματική δραστηριότητα στο διάστημα 1/1/2012 -31/12/2021
 δεν έχουν μεταβιβάσει την επιχείρησή τους ή το μερίδιό τους σε επιχείρηση η οποία ανήκε σε συζύγους ή πρόσωπα α’ ή β’ βαθμού συγγένειας
 δεν έχουν ασκήσει οποιαδήποτε επαγγελματική/επιχειρηματική δραστηριότητα από 1/1/2022 έως τη δημοσίευση της τροποποίησης Υπουργικής Απόφασης (8/3/2022) και
 έχουν καταβάλει στον Ειδικό Λογαριασμό Ανεργίας τη μηνιαία εισφορά ύψους 10 ευρώ για τουλάχιστον ένα έτος ή την έχουν ρυθμίσει και είναι ενήμεροι με τους όρους της ρύθμισης.
 
Επισημαίνεται ότι δεν δύναται να ενταχθούν στο πρόγραμμα οι υποψήφιοι που ασκούσαν ίδια επιχειρηματική δραστηριότητα (κύρια ή δευτερεύουσα), με την προτεινόμενη στο επιχειρηματικό τους σχέδιο, κατά το τελευταίο δωδεκάμηνο πριν την έναρξη την νέας.
 
Στο πρόγραμμα επίσης μπορούν να υποβάλουν αίτηση και άνεργοι πρώην επιχειρηματίες που δεν έχουν προχωρήσει σε νέα έναρξη δραστηριότητας, με την προϋπόθεση ότι μετά την κοινοποίηση της θετικής αξιολόγησης (προέγκριση) του επιχειρηματικού τους σχεδίου από τον ΟΑΕΔ θα προχωρήσουν στην έναρξη δραστηριότητας σε ΔΟΥ εντός δύο μηνών.
 
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗΣ
Η επιχορήγηση διαρκεί 12 μήνες, με 3μηνη δέσμευση, και το ποσό επιχορήγησης κυμαίνεται από 12.000 € (για ατομική επιχείρηση) έως 24.000 € (για επιχείρηση με τρεις δικαιούχους εταίρους). Μετά την ολοκλήρωση της 3μηνης δέσμευσης, η διάρκεια μπορεί να επεκταθεί κατά 12 μήνες και το συνολικό ποσό της επιχορήγησης θα κυμανθεί από 20.000 € έως 36.000 €, κατόπιν αίτησης.

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ GDPR 2016/679 ΤΗΣ Ε.Ε.

Από την 26/5/2018, έχει τεθεί σε ισχύ ο Νέος Γενικός Κανονισμός της Ε.Ε περί Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR 2016/679). Ο κανονισμός GDPR επιβάλλει ένα ευρύ φάσμα απαιτήσεων στους Οργανισμούς/Επιχειρήσεις που συλλέγουν ή επεξεργάζονται προσωπικά δεδομένα, καθώς και την υποχρέωση να συμμορφώνονται με τις κάτωθι έξι βασικές αρχές:

  • Διαφάνεια, αντικειμενικότητα και νομιμότητα ως προς το χειρισμό και τη χρήση των προσωπικών δεδομένων.
  • Περιορισμό της επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων για καθορισμένους, ρητούς και νόμιμους σκοπούς.
  • Συλλογή και αποθήκευση μόνο των ελάχιστων προσωπικών δεδομένων που απαιτούνται για έναν σκοπό.
  • Διασφάλιση της ακρίβειας των δεδομένων, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας διαγραφής και επεξεργασίας τους.
  • Περιορισμός της περιόδου αποθήκευσης των προσωπικών δεδομένων.
  • Διασφάλιση της ασφάλειας, της ακεραιότητας και της εμπιστευτικότητας των προσωπικών δεδομένων.

Για ποιους Οργανισμούς / Επιχειρήσεις ισχύει ο Κανονισμός GDPR

Ο κανονισμός GDPR ισχύει για Οργανισμούς/Επιχειρήσεις κάθε μεγέθους, ανεξαρτήτως κλάδου. Αφορά την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων κάθε ατόμου, αν η επεξεργασία πραγματοποιείται στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων ενός οργανισμού εγκατεστημένου στην ΕΕ (ανεξάρτητα από το πού πραγματοποιείται η επεξεργασία).

Τι ορίζεται ως “Προσωπικό Δεδομένο”

Ως προσωπικά δεδομένα ορίζονται τα δεδομένα ενός φυσικού ατόμου τα οποία μπορούν να οδηγήσουν στην άμεση Ταυτοποίηση του Φυσικού Προσώπου, ή έχουν άμεση σχέση με αυτό. Ως τέτοια ενδεικτικά αναφέρουμε Ονοματεπώνυμο, Διεύθυνση Κατοικίας, Στοιχεία Ταυτότητας, ΑΦΜ, email, Διευθύνσεις IP, Βάσεις δεδομένων πωλήσεων, πελατών, κ.α. Σε αυτά, συμπεριλαμβάνονται και τα Ευαίσθητα Προσωπικά Δεδομένα, όπως, Ιατρικά Στοιχεία, Θρησκευτικές ή άλλες Προσωπικές Προτιμήσεις κ.α., τα οποία χρήζουν ακόμη μεγαλύτερης προσοχής στην επεξεργασία τους από τους Οργανισμούς/Επιχειρήσεις.

Τι Θα συμβεί αν ο Οργανισμός/Επιχείρηση δεν συμμορφωθεί με τον Κανονισμό GDPR 2016/679;

Ο Κανονισμός προβλέπει υψηλά πρόστιμα, τα οποία μπορούν να ανέλθουν και στα 10.000.000 € ή στο 4% των εσόδων του (όποιο είναι μεγαλύτερο). Επίσης, ο κανονισμός GDPR δίνει στους καταναλωτές (και στους οργανισμούς που ενεργούν για λογαριασμό τους) τη δυνατότητα να κινήσουν Αστικές Δικαστικές Διαδικασίες κατά Οργανισμών/Επιχειρήσεων που παραβιάζουν τον κανονισμό GDPR.

Tι Υποχρεούται να κάνει ένας Οργανισμός/Επιχείρηση, προκειμένου να εναρμονιστεί με τον Κανονισμό GDPR 2016/679;

Ο κάθε Οργανισμός/Επιχείρηση, οφείλει να ενσωματώσει διαδικασίες και κατάλληλες τεχνικές/τεχνολογικές παρεμβάσεις, ώστε να προστατεύεται το Ιδιωτικό Απόρρητο των Προσωπικών Δεδομένων Τρίτων που έχουν στην κατοχή τους, καθώς και η επεξεργασία αυτών να μην είναι περισσότερη από αυτή που πραγματικά απαιτείται.

Τί Μέτρα Προστασίας πρέπει να λάβει ένας Οργανισμός/Επιχείρηση, προκειμένου να είναι εναρμονισμένος με τον εν λόγω Κανονισμό;

Ο Οργανισμός/Επιχείρηση θα πρέπει να υλοποιήσει ένα ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών (ISMS – Information Security Management System). Το σύστημα ISMS, περιλαμβάνει μία σειρά από μέτρα που πρέπει να λάβει ο Οργανισμός/Επιχείρηση, ώστε να θωρακίσει, τόσο το Πληροφοριακό της Σύστημα (Servers, Η/Υ, Router, κ.α.), αλλά και να περιορίσει την πρόσβαση όλων των εμπλεκομένων (Διοίκηση, Προσωπικό, Εξωτερικοί Συνεργάτες), μόνο στο επίπεδο πρόσβασης που θα τους εγκριθεί σχετικά.

Ποια είναι η Εμπειρία της VIP Consulting στον συγκεκριμένο τομέα;

Η Εταιρία Συμβουλευτικής “VIP Consulting”, δραστηριοποιείται εδώ και αρκετά χρόνια στον τομέα της Ασφάλειας των Πληροφοριακών Συστημάτων. Η εταιρία έχει ήδη δημιουργήσει πολλαπλά Συστήματα Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών, τα οποία ακολουθούν το Πρότυπο Ποιότητας ISO/IEC 27001:2013, καθώς και αυτό του Εγκεκριμένου Οικονομικού Φορέα της Ε.Ε – ΑΕΟ (Authorized Economic Operator). Εφαρμόζουμε πλήρως τις απαιτήσεις του Κανονισμού, παραμετροποιώντας αυτές στις ιδιαίτερες συνθήκες του Οργανισμού/Επιχείρησής σας.

Ενδεικτικά, η VIP Consulting αναλαμβάνει να υλοποιήσει για εσάς:

  • Πολιτική και Σχέδιο Ασφαλείας Προσωπικών Δεδομένων,
  • Πολιτική Ορθής Χρήσης Πληροφοριακού Συστήματος,
  • Εκτίμηση Κινδύνων και Αντιμετώπισή τους,
  • Εκπαίδευση Προσωπικού,
  • Βελτίωση του Πληροφοριακού Συστήματος,
  • Σύνταξη/Τροποποίηση των σχετικών εντύπων που χρησιμοποιείτε κατά τη λήψη των προσωπικών Δεδομένων,

Η πολυετής εμπειρία της εταιρίας έχει οδηγήσει στη δημιουργία σχετικών Συστημάτων, τόσο σε Οργανισμούς όσο και σε Επιχειρήσεις σε όλους τους κλάδους της Ελληνικής οικονομίας. Η συνεργασία μας με έμπειρα και εξειδικευμένα Στελέχη Νομικών και Τεχνικών Πληροφορικής, διασφαλίζει ότι το Σύστημα Ασφαλείας Προσωπικών Δεδομένων που δημιουργούμε, είναι σύννομο με τις κατευθυντήριες οδηγίες του κανονισμού GDPR και ανταποκρίνεται πλήρως στις απαιτήσεις του.

Η έγκριση δε ορισμένων από αυτών των Συστημάτων από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε), πρώην Γ.Γ.Π.Σ. (Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του Υπουργείου Οικονομικών), αποτελεί μία από τις αποδείξεις ποιότητας, αλλά και λειτουργικότητας των Συστημάτων Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών, τα οποία έχουμε σχεδιάσει για τους Οργανισμούς/Επιχειρήσεις που μας έχουν εμπιστευθεί.

Τα Στελέχη της VIP Consulting, είναι στη διάθεσή σας να απαντήσουν σε οποιαδήποτε ερώτησή σας, αξιολογώντας τις απαιτήσεις που χρειάζεται να εφαρμόσει ο Οργανισμός/Επιχείρησή σας.

Με εκτίμηση,

VIP Consulting - Γεώργιος Χαλβατζής

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., 6971-791900

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ - ΨΗΦΙΑΚΟ ΒΗΜΑ

Η νέα Δράση "Ψηφιακό Βήμα" χρηματοδοτείται με συνολικό ποσό 50 εκατ. ευρώ για το σύνολο των περιφερειών της χώρας και στοχεύει στον ψηφιακό μετασχηματισμό των πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, ήτοι επιχειρήσεων με: Αριθμό εργαζομένων: λιγότερους από 250 εργαζομένους, Κύκλο εργασιών: μικρότερο από 50 εκατομμύρια και Ισολογισμό: μικρότερο από 43 εκατομμύρια

ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ:

  • Επενδυτικά σχέδια από 5.000 ευρώ έως 50.000 ευρώ.
  • Επιδοτείται το 50% των επιλέξιμων δαπανών.
  • Περίοδος Υποβολής: 11/06/2018 – 17/09/2018.

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΕΙΝΑΙ:

Υφιστάμενες επιχειρήσεις, οι οποίες πριν την ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής:

  • Έχουν προβεί σε έναρξη εργασιών πριν την 01/01/2016.
  • Διαθέτουν έναν (1) τουλάχιστον επιλέξιμο ΚΑΔ δραστηριότητας που δεν συμπεριλαμβάνεται στο Παράρτημα ΙV ΜΗ EΠΙΛΕΞΙΜΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (ΚΑΔ).
  • Να εμφανίζουν την τελευταία τριετία, τουλάχιστον ένα θετικό αποτέλεσμα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων.
  • Να προσκομίσουν κατά την υποβολή της αίτησης χρηματοδότησης αποδεικτικά στοιχεία εξασφάλισης σε ποσοστό τουλάχιστον 60% της ιδιωτικής συμμετοχής του επενδυτικού σχεδίου.
  • Να διαθέτουν άδεια λειτουργίας.
  • Να μην περιλαμβάνονται ως δικαιούχοι σε αποφάσεις ανάκλησης παλαιότερων δράσεων που αφορούν την ψηφιακή τεχνολογία.
  • Να πραγματοποιήσουν μία επενδυτική πρόταση ανά Α.Φ.Μ., αποκλειστικά σε μία μόνο Περιφέρεια
  • Να δεσμευτούν με υπεύθυνη δήλωση του Νόμιμου Εκπροσώπου ότι μέχρι την ολοκλήρωση της δράσης/επένδυσης θα μεριμνήσει για τις κατάλληλες παρεμβάσεις έτσι ώστε να διασφαλίζεται η πρόσβαση των ατόμων με αναπηρία (ΑμΕΑ).
  • Το συνολικό ποσό των επιδοτήσεων που υπάγονται σε καθεστώς DE Minimis και που έχει λάβει στο παρελθόν η δεδομένη επιχείρηση (ενιαία επιχείρηση), συμπεριλαμβανομένης της ενίσχυσης από αυτή τη Δράση, να μην υπερβαίνει το ποσό των 200.000 ευρώ από 1/1/2016 έως και σήμερα.
  • Η ενισχυθείσα επιχείρηση οφείλει να λειτουργεί πραγματικά για τρία (3) έτη μετά την τελική πληρωμή της επιδότησης.

 

 

ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ:

Οι δαπάνες είναι επιλέξιμες από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης χρηματοδότησης και περιλαμβάνουν:

  • Eξυπηρετητές (servers) για τη φιλοξενία εφαρμογών-λογισμικού για τους σκοπούς της επένδυσης, με τα συνοδευτικά στοιχεία του (πληκτρολόγια, οθόνη κλπ) και το απαιτούμενο λειτουργικό σύστημα ή εξυπηρετητής με το συνοδευτικό εξοπλισμό δικτύωσης με τη μορφή του Infrastructure as a Service (IAAS)
  • Εξοπλισμός Ενσύρματου ή/ και Ασύρματου Δικτύου & καλωδίωση [Δρομολογητές (Routers), Μεταγωγείς (Switches), Firewalls, Bluetooth και Wi-Fi υποδομή (access points, antennas κτλ.)]
  • Ηλ. Υπολογιστές (Desktop/Laptop)
  • Εξοπλισμός γραφείου (projectors, scaners, printers, κλπ)
  • Άλλος τεχνολογικός εξοπλισμός σχετικός με τις δραστηριότητες της επιχείρησης (πχ Bar code readers, Διαδραστικοί πίνακες, 3d printers, set top boxes κλπ)
  • Εφαρμογές γραφείου, antivirus κλπ
  • Ανάπτυξη/Αναβάθμιση ιστοσελίδας (θα λειτουργεί σε 2 γλώσσες καθώς και σε περιβάλλον κινητών συσκευών – mobile responsive ή dedicated mobile version)
  • Υπηρεσίες ανάπτυξης και διαχείρισης ηλεκτρονικού καταστήματος e-shop (θα λειτουργεί σε 2 γλώσσες καθώς και σε περιβάλλον κινητών συσκευών – mobile responsive ή dedicated mobile version και θα συνοδεύεται από τα εξής λογισμικά: παραγγελιοληψίας, αποθήκης και ηλεκτρονικών πληρωμών. Επίσης θα πρέπει να είναι προσβάσιμο από τα άτομα με ειδικές ανάγκες.)
  • Συμμετοχή σε Εγχώριες και Εξωχώριες Ηλεκτρονικές Αγορές (e-Marketplaces), είτε αυτές αφορούν δραστηριότητες τύπου B2C (Επιχείρηση προς τον τελικό καταναλωτή), είτε B2B /B2E (επιχείρηση προς επιχείρηση), για πωλήσεις, αγορές, προβολή και κατάλογο προϊόντων, σύγκριση τιμών, συμμετοχή σε προμήθειες, τιμολόγια και πληρωμές, συμμετοχή σε ηλεκτρονικούς διαγωνισμούς και δημοπρασίες, κλπ,
  • Εφαρμογές διαχείρισης πιστώσεων (credit control management) ή/ και ηλεκτρονικών πληρωμών.
  • Εξειδικευμένα προγράμματα που βοηθούν στη βελτιστοποίηση της παραγωγής και των επιχειρηματικών διεργασιών (τύπου ERP, SCMS, WMS,PMS) 7. Εξειδικευμένα προγράμματα διαχείρισης πελατών ή προσωπικού της επιχείρησης (CRM, HRMS κλπ) 8. Εξειδικευμένα λογισμικά που αφορούν στη δραστηριότητα της επιχείρησης 70% 9. Λογισμικό για την ηλεκτρονική τιμολόγηση
  • Φιλοξενία (hosting, collocation κτλ.)
  • Σύνδεση στο Διαδίκτυο
  • Υπηρεσίες Digital marketing (google ads, facebook ads)
  • Παρουσία στα Social media
  • Υπηρεσίες ανάπτυξης ψηφιακού υλικού διαφήμισης
  • Υπηρεσίες μετάφρασης του περιεχομένου του ηλεκτρονικού καταστήματος
  • Ανάπτυξη ή/και πιστοποίηση ψηφιακής πολιτικής ασφάλειας
  • Υπηρεσίες καταχώρησης, μετασχηματισμού και μεταφοράς δεδομένων
  • Σύνταξη και παρακολούθηση επενδυτικού σχεδίου
  • Μισθολογικό κόστος εργαζομένων (νέο προσωπικό).

ΨΗΦΙΑΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

Κάθε επιχείρηση πριν την υποβολή του επενδυτικού σχεδίου, θα πρέπει να συμπληρώσει ερωτηματολόγιο και να αποτυπώσει την υφιστάμενη ψηφιακή της κατάσταση (εξοπλισμός ΤΠΕ τελευταίας τριετίας, λογισμικό, ψηφιακές υπηρεσίες, λοιπά στοιχεία ΤΠΕ).  

Η κατάταξη θα γίνει σύμφωνα με τον εξοπλισμό που έχει αγοραστεί τα τρία (3) τελευταία έτη, οι υπηρεσίες, το λογισμικό και τα λοιπά στοιχεία ΤΠΕ τις οποίες ήδη διαθέτει/χρησιμοποιεί ο δυνητικός δικαιούχος/επιχείρηση.

Με βάση την ψηφιακή της κατάσταση κατατάσσεται αυτόματα σε μία από τις τέσσερις (4) ψηφιακές βαθμίδες που ορίζουν τα επίπεδα ψηφιακής ωριμότητας σύμφωνα με τον Οδηγό της Δράσης. 

Το επενδυτικό σχέδιο θα πρέπει να στοχεύει στην αναβάθμιση της επιχείρησης τουλάχιστον κατά μία (1) ψηφιακή βαθμίδα: 

Από την ανωτέρω προϋπόθεση εξαιρούνται οι επιχειρήσεις που έχουν ήδη καταταγεί στην Ανώτατη βαθμίδα (Α).

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ - ΨΗΦΙΑΚΟ AΛΜΑ

Η νέα Δράση "Ψηφιακό Άλμα" χρηματοδοτείται με συνολικό ποσό 50 εκατ. ευρώ για το σύνολο των περιφερειών της χώρας και στοχεύει στον ψηφιακό μετασχηματισμό των πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, ήτοι επιχειρήσεων με: Αριθμό εργαζομένων: λιγότερους από 250 εργαζομένους, Κύκλο εργασιών: μικρότερο από 50 εκατομμύρια και Ισολογισμό: μικρότερο από 43 εκατομμύρια

ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ:

  • Επενδυτικά σχέδια από 55.000 ευρώ έως 400.000 ευρώ.
  • Επιδοτείται το 50% των επιλέξιμων δαπανών.
  • Περίοδος Υποβολής: 11/06/2018 – 17/09/2018.

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΕΙΝΑΙ:

Υφιστάμενες επιχειρήσεις, οι οποίες πριν την ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής:

  • Έχουν προβεί σε έναρξη εργασιών πριν την 01/01/2016.
  • Διαθέτουν έναν (1) τουλάχιστον επιλέξιμο ΚΑΔ δραστηριότητας που δεν συμπεριλαμβάνεται στο Παράρτημα ΙV ΜΗ EΠΙΛΕΞΙΜΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (ΚΑΔ).
  • Να εμφανίζουν την τελευταία τριετία, τουλάχιστον ένα θετικό αποτέλεσμα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων.
  • Να προσκομίσουν κατά την υποβολή της αίτησης χρηματοδότησης αποδεικτικά στοιχεία εξασφάλισης σε ποσοστό τουλάχιστον 60% της ιδιωτικής συμμετοχής του επενδυτικού σχεδίου.
  • Να διαθέτουν άδεια λειτουργίας.
  • Να μην περιλαμβάνονται ως δικαιούχοι σε αποφάσεις ανάκλησης παλαιότερων δράσεων που αφορούν την ψηφιακή τεχνολογία.
  • Να πραγματοποιήσουν μία επενδυτική πρόταση ανά Α.Φ.Μ., αποκλειστικά σε μία μόνο Περιφέρεια
  • Να δεσμευτούν με υπεύθυνη δήλωση του Νόμιμου Εκπροσώπου ότι μέχρι την ολοκλήρωση της δράσης/επένδυσης θα μεριμνήσει για τις κατάλληλες παρεμβάσεις έτσι ώστε να διασφαλίζεται η πρόσβαση των ατόμων με αναπηρία (ΑμΕΑ).
  • Το συνολικό ποσό των επιδοτήσεων που υπάγονται σε καθεστώς DE Minimis και που έχει λάβει στο παρελθόν η δεδομένη επιχείρηση (ενιαία επιχείρηση), συμπεριλαμβανομένης της ενίσχυσης από αυτή τη Δράση, να μην υπερβαίνει το ποσό των 200.000 ευρώ από 1/1/2016 έως και σήμερα.
  • Η ενισχυθείσα επιχείρηση οφείλει να λειτουργεί πραγματικά για τρία (3) έτη μετά την τελική πληρωμή της επιδότησης.

 

 ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ:

Οι δαπάνες είναι επιλέξιμες από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης χρηματοδότησης και περιλαμβάνουν:

  • Eξυπηρετητές (servers) για τη φιλοξενία εφαρμογών-λογισμικού για τους σκοπούς της επένδυσης, με τα συνοδευτικά στοιχεία του (πληκτρολόγια, οθόνη κλπ) και το απαιτούμενο λειτουργικό σύστημα ή εξυπηρετητής με το συνοδευτικό εξοπλισμό δικτύωσης με τη μορφή του Infrastructure as a Service (IAAS)
  • Εξοπλισμός Ενσύρματου ή/ και Ασύρματου Δικτύου & καλωδίωση [Δρομολογητές (Routers), Μεταγωγείς (Switches), Firewalls, Bluetooth και Wi-Fi υποδομή (access points, antennas κτλ.)]
  • Ηλ. Υπολογιστές (Desktop/Laptop)
  • Εξοπλισμός γραφείου (projectors, scaners, printers, κλπ)
  • Άλλος τεχνολογικός εξοπλισμός σχετικός με τις δραστηριότητες της επιχείρησης (πχ Bar code readers, Διαδραστικοί πίνακες, 3d printers, set top boxes κλπ)
  • Εφαρμογές γραφείου, antivirus κλπ
  • Ανάπτυξη/Αναβάθμιση ιστοσελίδας (θα λειτουργεί σε 2 γλώσσες καθώς και σε περιβάλλον κινητών συσκευών – mobile responsive ή dedicated mobile version)
  • Υπηρεσίες ανάπτυξης και διαχείρισης ηλεκτρονικού καταστήματος e-shop (θα λειτουργεί σε 2 γλώσσες καθώς και σε περιβάλλον κινητών συσκευών – mobile responsive ή dedicated mobile version και θα συνοδεύεται από τα εξής λογισμικά: παραγγελιοληψίας, αποθήκης και ηλεκτρονικών πληρωμών. Επίσης θα πρέπει να είναι προσβάσιμο από τα άτομα με ειδικές ανάγκες.)
  • Συμμετοχή σε Εγχώριες και Εξωχώριες Ηλεκτρονικές Αγορές (e-Marketplaces), είτε αυτές αφορούν δραστηριότητες τύπου B2C (Επιχείρηση προς τον τελικό καταναλωτή), είτε B2B /B2E (επιχείρηση προς επιχείρηση), για πωλήσεις, αγορές, προβολή και κατάλογο προϊόντων, σύγκριση τιμών, συμμετοχή σε προμήθειες, τιμολόγια και πληρωμές, συμμετοχή σε ηλεκτρονικούς διαγωνισμούς και δημοπρασίες, κλπ,
  • Εφαρμογές διαχείρισης πιστώσεων (credit control management) ή/ και ηλεκτρονικών πληρωμών.
  • Εξειδικευμένα προγράμματα που βοηθούν στη βελτιστοποίηση της παραγωγής και των επιχειρηματικών διεργασιών (τύπου ERP, SCMS, WMS,PMS) 7. Εξειδικευμένα προγράμματα διαχείρισης πελατών ή προσωπικού της επιχείρησης (CRM, HRMS κλπ) 8. Εξειδικευμένα λογισμικά που αφορούν στη δραστηριότητα της επιχείρησης 70% 9. Λογισμικό για την ηλεκτρονική τιμολόγηση
  • Φιλοξενία (hosting, collocation κτλ.)
  • Σύνδεση στο Διαδίκτυο
  • Υπηρεσίες Digital marketing (google ads, facebook ads)
  • Παρουσία στα Social media
  • Υπηρεσίες ανάπτυξης ψηφιακού υλικού διαφήμισης
  • Υπηρεσίες μετάφρασης του περιεχομένου του ηλεκτρονικού καταστήματος
  • Ανάπτυξη ή/και πιστοποίηση ψηφιακής πολιτικής ασφάλειας
  • Υπηρεσίες καταχώρησης, μετασχηματισμού και μεταφοράς δεδομένων
  • Σύνταξη και παρακολούθηση επενδυτικού σχεδίου
  • Μισθολογικό κόστος εργαζομένων (νέο προσωπικό).

ΨΗΦΙΑΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

Κάθε επιχείρηση πριν την υποβολή του επενδυτικού σχεδίου, θα πρέπει να συμπληρώσει ερωτηματολόγιο και να αποτυπώσει την υφιστάμενη ψηφιακή της κατάσταση (εξοπλισμός ΤΠΕ τελευταίας τριετίας, λογισμικό, ψηφιακές υπηρεσίες, λοιπά στοιχεία ΤΠΕ).  

Η κατάταξη θα γίνει σύμφωνα με τον εξοπλισμό που έχει αγοραστεί τα τρία (3) τελευταία έτη, οι υπηρεσίες, το λογισμικό και τα λοιπά στοιχεία ΤΠΕ τις οποίες ήδη διαθέτει/χρησιμοποιεί ο δυνητικός δικαιούχος/επιχείρηση.

Με βάση την ψηφιακή της κατάσταση κατατάσσεται αυτόματα σε μία από τις τέσσερις (4) ψηφιακές βαθμίδες που ορίζουν τα επίπεδα ψηφιακής ωριμότητας σύμφωνα με τον Οδηγό της Δράσης. 

Το επενδυτικό σχέδιο θα πρέπει να στοχεύει στην αναβάθμιση της επιχείρησης τουλάχιστον κατά δύο (2) ψηφιακές βαθμίδες: 

  • από την Χαμηλή (Δ) στην Ανώτερη (Β) ψηφιακή βαθμίδα,
  • από την Μέση (Γ) στην Ανώτατη (Α) ψηφιακή βαθμίδα,
  • από την Ανώτερη (Β) στην Ανώτατη (Α) ψηφιακή βαθμίδα.

Από την ανωτέρω προϋπόθεση εξαιρούνται οι επιχειρήσεις που έχουν ήδη καταταγεί στην Ανώτατη βαθμίδα (Α).

Ποιοί Είμαστε

Masoko

Η εταιρεία μας ιδρύθηκε, έχοντας ως κύριο σκοπό της την παροχή εξειδικευμένων συμβουλευτικών υπηρεσιών σε επιχειρήσεις κάθε μορφής, προκειμένου να ανταποκριθούν με επιτυχία στο σύγχρονο, απαιτητικό από κάθε πλευράς οικονομικό περιβάλλον.

Τελευταία Νέα

Επικοινωνία

 Θεσσαλονίκη

 Τρίλοφος Θεσσαλονίκης

 23920-65368

 Fax: 23920-65368

 info (@) vipconsulting.gr